اخبار تکنولوژی
red blue black green red blue black green امروز


به وبسایت اخبار و اطلاعات فناوری های روز دنیا خوش آمدید . با نظرات خود ما را در ادامه راه یاری کنید. با تشکر مدیریت سایت

موبایل
لپ تاب
تبلت
تلوزیون
دوربین
متفرقه
بررسی تخصصی

شهريور 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390


LEO MEHDI
TMWT
نرم افزار من
پرنس وپرنسس
دانلود . سرگرمی . تفریح
Laugh & Love
games
بهترین های هر چی
یاحسین
فقط خدا
عنوان لینک
ضد ماده
ویترین گیم
MEGA WEB
بهترین سایت موزیک ایرانی
✰✯✮✭✬✫✪✩در هم و از همه جا☠✈♐❣❤❦
انواع عکس و خبر ورزشی
Paydar Download
...(0_+)همه چی درمورد هک و ویروس ساخت تا ارسال پسورد چنجر تا هک تلفن نامبر(0_+)...
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار تکنولوژی و آدرس newstech.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

قالب سبزفروشگاه قالب

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


آخرين مطالب ارسالي
اپل استورهای امریکا به فارسی زبانان کالا نمی فروشند
پرده بردای از لپ تاپ های جدید سامسونگ
شکست گالکسی اس 3 در برابر Meizu MX
قیمت مدل Unlocked اس 3 در انگلستان (آپدیت)
گلکسی اس 3 تنها نخواهد ماند
جدی ترین رقیب گلکسی اس 3 متولد شد
مشخصات کلی گلکسی اس 3
گزارش تصویری از مراسم رونمایی سامسونگ گلکسی اس 3
بنچ مارک گلکسی اس 3 منتشر شد
بررسی اسمارت فون گالکسی اس 3 سامسونگ
گلکسی اس سوم رسما در لندن رونمایی شد
تصاویری از سامسونگ گالکسی اس 3
آیا گلکسی S3، نسخه ویندوز فون 8 در راه است ؟
لپ تاپ های 4 هسته ای اچ پی پاویلیون G6 و G7
انتشار تصویری از بلک بری Curve 9320
سونی LT29i، قدرتمندترین اسمارت فون سونی
درز اطلاعات و تصاویری از سونی ST21i
نمودار بنچ مارک AnTuTu در مورد اس 3
پردازنده 4 هسته ای جدید سامسونگ معرفی شد

بررسی اچ تی سی One X، قدرتمند و زیبا +ویدئو
زمان انتشار : 8:45 | پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:بررسی اچ تی سی One X, قدرتمند و زیبا +ویدئو,
دسته بندی : <-PostCategory->

شرکت اچ تی سی در جریان کنگره جهانی موبایل که در شهر بارسلونا اسپانیا برگزار شد از اسمارت فون One x خود رونمایی کرد. اسمارت فونی که از آن به عنوان پرچم دار جدید و نماینده این شرکت در رقابت با محصولات شرکت های دیگر نام برده می شود.

اسمارت فونی که دارای پردازنده ۱.۵ گیگاهرتزی ۴ هسته ای تگرا ۳ شرکت Nvidia می باشد. صفحه نمایش ۷۲۰p HD به همراه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۴.۰ از دیگر مشخصات برجسته این اسمارت فون فوق العاده می باشند.

یکی از اعضای تیم خبری technobuffalo بعد از چند روز کار کردن با نسخه اروپایی این اسمارت فون احساس خود را اینگونه بیان میکند که :

تجربه فوق العاده ای میباشد بگونه ای که این احساس را به کاربر میدهد که این دقیقا همان اسمارت فونی میباشد که همیشه منتظر آن بوده اید.

نکات برجسته و فوق العاده زیادی در رابطه با One X وجود دارد که میتوان با طراحی ظاهری آن شروع کرد. بدنه این اسمارت فون از جنس پلاستیک پلی کربنات می باشد. این دقیقا همان موادی میباشد که نوکیا درساخت اسمارت فون های سری لومیا (۸۰۰-۹۰۰) از آن استفاده کرده است. این نوع پلاستیک، ضد خط و خش و بسیار محکم و مقاوم می باشد. پشت اسمارت فون به شکل قابل قبولی لطیف میباشد ضمن اینکه ضخامت کم این اسمارت فون رو نباید نادیده گرفت. ابعاد اچ تی سی وان ایکس ۱۳۴.۸ در ۶۹.۹ در ۸.۹ میلیمتر است که این اعداد به تنهایی صحبت از ضخامت بسیار کم این اسمارت فون میکند.

در بالای این اسمارت فون درگاهی برای microSIM به همراه ورودی ۳.۵mm هدفون و دکمه پاور دستگاه قرار دارد. دکمه های کم و زیاد کردن صدا در سمت راست اسمارت فون و در محلی قرار گرفته است که به راحتی میتوانید در صورت نیاز با آنها کار کنید. در سمت چپ اسمارت فون پورت microUSB قرار دارد که برای شارژ کردن و اتصال به کامپیوتر استفاده میشود.

در بخش پشتی اسمارت فون، دوربینی ۸ مگاپیکسل به همراه یک فلش LED در نظر گرفته شده است. همانند HTC EVO دوربین توسط یک گوی فلزی دایره ای احاطه شده است. در نهایت در قسمت پایین و پشت اسمارت فون شبکه اسپیکرهای اسمارت فون قرار دارند. تنها مشکلی که در این بخش ممکن است با آن روبرو شوید این است که زمانی که در حال بازی یا کار کردن در حالت landscape هستید اسپیکر ها توسط دست شما پوشیده شوند.

 بررسی اچ تی سی One X، قدرتمند و زیبا
همانطوری که در بالا هم اشاره شد، نکات برجسته بسیار زیادی در رابطه با این اسمارت فون وجود دارد که دست گذاشتن بر روی یک مورد و از آن به عنوان برترین قابلیت و مشخصه نام بردن را مشکل میکند، اما بدون شک صفحه نمایش یکی از این کاندیداها می باشد. One X دارای صفحه نمایش تقریبا بزرگ ۴.۷ اینچی HD super LCD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل میباشد که این به معنای کیفیت بسیار بالای تصویر در زمان باز کردن وب سایت ها و یا بازی کردن می باشد. در بالا و سمت راست صفحه نمایش به شکل بسیار زیبایی یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی برای تماس های تصویری تعبیه شده که از کیفیت ۷۲۰ پیکسل پشتیبانی می کند.

در اشاره ای سریع و مجدد به سخت افزار One X، اچ تی سی از پردازنده ۴ هسته ای تگرا ۳ انودیا در ساخت این اسمارت فون استفاده کرده است. در ادامه لیست مشخصات فنی این اسمارت فون، یک گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، یک باطری ۱,۸۰۰ میلی آمپر و دوربینی ۸ مگاپیکسل با کیفیت ضبط ۱۰۸۰p قرار دارد. برای بررسی عملکرد و بازدهی پردازنده ۴ هسته ای این اسمارت فون تستی بین آن و تعداد دیگر از دستگاه های موجود در بازار انجام شده که One X امتیاز ۴,۹۵۱ را به دست آورد که تقریبا ۲ برابر Galaxy Nexus و ۵ برابر Nexus S می باشد.

 بررسی اچ تی سی One X، قدرتمند و زیبا
سرعت One X در زمان باز کردن و بستن برنامه ها و اپلیکشن های مختلف در حد قابل توجهی عالی است، حتی در زمان باز کردن و گردش در عکس ها از طریق گالری شما عملا هیچ تاخیری را مشاهده نمی کنید.

اچ تی سی One X همراه با نسخه ۴ اندروید ( دقیقا نسخه ۴.۰.۳ ) و اچ تی سی Sense 4.0 عرضه می شود. اچ تی سی همچنین اشتراک ۲ ساله ۲۵ گیگابایت فضای کلود (Cloud) را در اختیار کاربران میگذارد که با توجه به اینکه خود اسمارت فون ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی دارد، امکان فوق العاده ای می باشد.

اچ تی سی همچنین در این اسمارت فون توجه ویژه به بخش دوربین و صدا داشته است و با Beats Audio کیفیت صدا و عملکرد را بصورت قابل توجهی بالا برده است. Sense 4.0 به Beats Audio این اجازه و امکان را نیز میدهد که جدا از موسیقی های که مستقیم از روی گوشی پخش میشود، سایر صداها را نیز بهبود ببخشد که این به معنای بازی ها، فیلم ها و همچنین اپلیکشن هایی که به صدا مربوط میشوند نیز میشود.

به شخصه علاقه زیادی به استایل Lock Screen اچ تی سی دارم چرا که این اجازه را به من میدهد تا انتخاب کنم کدام میانبرها (shortcuts ) در صفحه لاک اسکرین باشند یا چه چیزی نمایش داده شود. به عنوان مثال وضعیت آب و هوا، یک انیمیشن زیبا میباشد که بالاترین و پایین ترین درجه حرارت روز را نشان میدهد یا حالت دیگری که وضعیت پیامک ها و تماس های از دست رفته را به تصویر میکشد.

 بررسی اچ تی سی One X، قدرتمند و زیبا

بدون شک بررسی عملکرد اچ تی سی One X بدون تست عملکرد بازی بر روی آن کامل نخواهد بود آن هم در حالی که پردازنده تگرا ۳ این اسمارت فون دارای گرافیک ۱۲ هسته ای GeForce می باشد. بازی های جدید و با کیفیت تری نیز عرضه شده است که در تست آنها اعلام شده است که متن اطلاعات نمایش داده شده دربازی ها بسیار خواناتر میباشد که این مورد می تواند ناشی از صفحه نمایش اچ دی آن نیز باشد. بطور خلاصه عملکرد اسمارت فون در اجرای بازی و نشان دادن افکت های جدید فوق العاده میباشد. میتوان به این صورت اعلام کرد که گرافیکی که امروزه بر روی اسمارت فون ها شاهد آن هستیم مشابه بازی های پی سی در ۲-۳ سال گذشته میباشد.

 بررسی اچ تی سی One X، قدرتمند و زیبا

در بالا به تلاش ها و کارهایی که اچ تی سی در بخش موسیقی انجام داده است اشاره کردیم. در بخش دوربین نیز این تمرکز وجود داشته است و حتی اچ تی سی One X همراه با ImageSense مخصوص خود عرضه میشود. مدت زمانی که طول خواهد کشید تا دوربین شما از زمانی که شما تصمیم به عکسبرداری میگیرید تا اولین عکس گرفته شود تنها ۰.۷ ثانیه طول خواهد کشید همچنین دوربین گوشی تنها ۰.۲ ثانیه طول خواهد کشید تا زوم خودکار کند. این بدان معناست که شما نیاز نیست برای گرفتن یک عکس زیاد منتظر بمانید، حتی ImageSense به اندازه کافی هوشمند برنامه نویسی شده است که روشنایی و شفافیت را کنترل کند، همچنین تعدادی حالت مختلف تصویر نیز برای One X در نظر گرفته شده است که لذت عکسبرداری و ایجاد تغییرات در عکس ها را بیشتر میکند.

 بررسی اچ تی سی One X، قدرتمند و زیبا

در بخش فیلم برداری با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل انتظارات بطور تقریبا کاملی برآورده شده است. بزرگ ترین مشکلی که دیده شده مدت زمان طولانی است که زوم خودکار هنگام تغییر سریع زاویه فیلم برداری میبرد که اعلام شده در بعضی اوقات بیش از ۵ ثانیه طول میکشد. از نظر کیفیت پخش، دقیقا تصویر با همان حالت و کیفیت که در صفحه نمایش اسمارت فون دیده میشود در تماشای آن بصورت تمام صفحه نیز دیده می شود. فیلم برداری با اچ تی سی One X در محیط های کم نور فوق العاده اعلام شده است که مجموع عملکرد دوربین ۸ مگاپیکسلی این اسمارت فون را قابل قبول میکند.

در تست هایی که انجام شده است کیفیت تماس با این اسمارت فون فوق العاده اعلام شده و هیچ گونه کاهش سیگنالی دیده نشده است. همچنین اسپیکرفون های اچ تی سی One X صدا را یه وضوح پخش میکند.

One X از باندهای WCDMA: 2100/1900/AWS/850 و EDGE: 850/900/1800/1900 پشتیبانی میکند و خبری از پشتیبانی LTE نمی باشد. البته AT&T در اواخر سال ۲۰۱۲ مدلی ۲ هسته ای با قابلیت پشتیبانی از LTE عرضه میکند. دلیلی که پردازنده به ۲ هسته ای تغییر پیدا میکند، عدم پشتیبانی تگرا ۳ از LTE میباشد.

htc one x 610x375 بررسی اچ تی سی One X، قدرتمند و زیبا

یکی از مهمترین بخش های اسمارت فون که برای تمامی کاربران از اهمیت بالایی برخوردار است عملکرد باطری میباشد. در روزی که بررسی این اسمارت فون انجام شده است، باطری One X بعد از چند ساعت استفاده و اتصال به WiFi از طریق hotspot، چک کردن ایمیل و چندین وب سایت، فیلم برداری و گرفتن چندین عکس به همراه اعمال تغییرات بر روی یک سری از عکس ها همچنین برقراری چندین تماس و تست بازی باطری تقریبا تمام شد.

در تست دیگری که صورت گرفته است بعد از ۶ ساعت تماس باطری نیاز به شارژ مجدد داشته است. البته این مربوط به قبل از آپدیت به آخرین نسخه میباشد. آپدیتی که اعلام شده است یکی از دلائل عرضه آن بهبود عملکرد باطری میباشد.

بدون شک کاربران عادی در استفاده معمول خود به مشکل جدید از این بابت بر نخواهند خورد و حداقل ۱ روز کامل را میتواند از اسمارت فون خود بدون شارژ مجدد استفاده کنند. اما شاید بهتر باشد در اولین زمانی که بدست می آورید آن را مجدد شارژ کنید.

در مجموع اچ تی سی One X اسمارت فونی فوق العاده میباشد و حتی شاید بشود از آن به عنوان سوپرفونی نام برد که کاربران اندروید منتظر آن بودند. در بررسی آن نکته و نقطه ضعفی دیده نشده است که بشود از آن به عنوان مشکلی جدی و ناامید کننده نام برد. با توجه به نوع و جنس این گوشی در کنار پردازنده سریع و دوربین قدرتمند آن، بدون شک One X خیلی سریع تبدیل به یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین اسمارت فون های بازار خواهد شد.

 

نظر شما در مورد این اسمارت فون چیست؟ آیا One X میتواند اسمارت فون بعدی شما باشد یا منتظر رونمایی از گالکسی S3 و آیفون ۵ میمانید

 




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب ها: <-موبایل.MWC2012.لب تاب.تبلت.دوربین.بررسی تخصصی موبایل.سامسونگ گالکسی.گالکسی تب.آیپد.آیفون.سامسونگ گالکسی 3. قیمت موبایل->
نویسنده : عماد بازدید : بار

ابر برچسب
موبایل (56) , اسمارت فون سونی Xperia U رسما معرفی شد (38) , از HTC One V رسما رونمایی شد (36) , آیا گالکسی نوت 10 (34) , 1 در MWC معرفی میشود؟ (34) , فناوری (32) , اخبار تکنولوژی (32) , سامسونگ سیستم عامل بادا خود را با سیستم عامل لینوکس محور تیزن ادغام می کند (30) , پرندگان خشمگین وارد سال اژدها می‌شوند! (26) , سامسونگ سیستم عامل جدید خود را روانه بازار کرد (26) , اخبار داغ از فناوری (24) , نگاهی به مهمترین تلفن های همراه معرفی شده در نمایشگاه (24) , مقایسه اکسپریا اس با موتورولا دروید ریزر (22) , سریعترین تلفن همراه جهان هم معرفی شد + عکس (22) , لیست 20 اسمارت فون برتر دنیا ( ژانویه 2012 (20) ,

عماد

دانلود جدیدترین آهنگها و اخبار موسیقی
پارکور
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
قالب سبز

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 221
بازدید دیروز : 457
بازدید هفته : 1222
بازدید ماه : 2170
بازدید کل : 71651
تعداد مطالب : 249
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1




Pichak go Up

مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران